23 juli 2005

Dagens Spikar

Dagens V75 går på Axevalla travbana och far min har satsat på två spikar i vårat system. Om dom går in då går jag ut och ... Sedan reser jag bort från detta ihållande regn! Vilka hästar det är? Jo, i lopp nr. 2 tror han på häst nr. 11: Tequilaracing Rose, härligt namn på en häst eller hur! Den vinner klart! Den andra spiken kommer i loppet efter och då är det häst nummer 6 - Spring Ray och jag säger det samma "spring Ray, spring utav bara h-e" . Efter det är det lopp nummer fem som är lite kritiskt, där har han endast garderat med två hästar, men enligt alla experttips, är det dom två hästarna som gäller, så det är nog bara att räkna in storkovan, idag oxå ...

Varför då en bild på rostiga spikar? Jo, det enda jag samlar på numera är fina exemplar av gamla, krokiga och rostiga spikar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar