26 juli 2005

Kan höga klackar orsaka schizofreni?

- "Hej! "
- "Hej på mig själv du!"
- "Har vi våra klackskor på oss idag?
- "Vänta lite, så ska jag kolla ..."
- "Ja, tyvärr".
- "F-n, oxå"

Detta inlägg måste helt enkelt börja som "en klassisk Lindeman":
I dagens tidning läser jag att forskaren Jens Flensmark hittat ett stark samband mellan användandet av klackskor och förekomsten av schizofreni. Detta måste vi reda ut och jag har därför tagit hit en annan skoforskare, Skodirektören Ingvar Lindeman ...

Det jag direkt funderar på är om höjden på klacken bestämmer graden på sjukdomstillståndet? Stilettklack = psykopat eller?

Uppdaterat 11:05
Just i detta ögonblick dunsade det ner ett utlämningsnånting från Posten. Vilket inte bara innebär, att jag kan hämta ut mina fem CD-skivor med Lindeman/Hasse&Tage . Det innebär också att Posten faktiskt finns

2 kommentarer:

  1. Om posten inte levererar i skogen, finns den då?

    SvaraRadera
  2. Posten är som Robert Lind i Kramfors (http://josephzohn.blogspot.com/2005/07/robertlindcasting.html).

    Posten finns alltid. Posten finns överallt. Det vet jag för jag har sett den. Jag har hört den.

    SvaraRadera