22 oktober 2005

... Gissa låten XVI

mr max igen.
Denna då?

10 kommentarer:

  1. Jumping Jack Flash.

    SvaraRadera
  2. mr max:
    Äntligen ....
    FEL :-)

    SvaraRadera
  3. OK... might as well "Jump"

    SvaraRadera
  4. Kan det vara något annat än Hot tunas platta "Hoppkorv"?
    Det kan det omöjligt!!!
    ;-)
    http://www.gdforum.com/store/music/gdcdhthk.html

    SvaraRadera
  5. mina herrar:
    Kan bara imitera han Magnus:
    "FEL, FEL, FEL"

    ska studera länken ...

    SvaraRadera
  6. mr d:
    Inte ens i närheten ...
    Tuna ligger långt ifrån ....

    SvaraRadera
  7. "No woman no cry"

    Fråga mig inte hur jag fick det till den...

    SvaraRadera
  8. mr d:
    Jag tänker inte fråga.
    Med sådana svar så gråter jag och det då inte över att det saknas kvinnor ... :-)

    SvaraRadera
  9. Köppebävisan.

    SvaraRadera
  10. mr max:
    RÄTT ...
    det var nära att jag hoppade ...
    No Woman no Cry?
    Var fick han (mr d) det ifrån ...??

    En ny laddas ...

    SvaraRadera