24 oktober 2005

Kunde inte låta bli ... gås ghåst.

Ulf, en sexåring i sina bästa år.
Han berättar historier som ingen annan.
Idag drog han till med en spökhistoria ...
Turligt nog fastnade den ...
Nu har jag bildsatt den och
Men vänta lite.
Se till att du har kramdjuret i din famn.
Nu kör vi.
Det var en gång ...


Powered by Castpost
Tack inte mig, tacka Ulf


Uppdatering 25/10.
Enligt vissa kommentatorer är det problem med filmen från Castpost.
Testar med Our media och hoppas på snar bättring.
Perspektiva, mr f och övriga världen ni är alla värda
Ulfs korta, otäcka och blodiga spökhistoria!



5 kommentarer:

  1. Tyvärr. Jag kan inte se ghåst...

    SvaraRadera
  2. Ghåst gås å gömmer sig! Liksom alla dina filmer! Vart har de gått?

    SvaraRadera
  3. HJÄLP Jag är slut som filmare!
    Alla?
    Kanske jag likt Pascalidou måste skaffa mig en spökfilmare?

    Allvarligt skrivet så fattar jag nada. Personligen kan jag aldrig se mina egna WMV-filmer på den lilla iBooken, det är troligen någon liten codec, som spökar.
    Men annars kan jag inte räkna dem alla, men väl se dom på mina datorer?

    Ska kolla på skolan idag och om det inte funkar där då ... "Jag tänker hoppa från Filminstitutets tak"

    För Ulfs och hela världens skull har nu även lagt ut den på Our media ...
    a short scary and bloody ghost story

    mr p:
    Kan du inte se filmen om Guldhattarna?

    SvaraRadera
  4. Hu!!!
    Får man tack både dig och Ulf? Är inte ert samarbete ungefär som bröderna Cohens? Vad vore den ene utan den andre? Eller Ronnie Hellström som utan stolparna.

    Försöker just nu få titta på Guldhattarna men det verkar struligt...
    Ah! Nu fick jag till slut se den. Tjusigt! Dansen kring guldhatten!

    SvaraRadera
  5. mr f:
    Tack!
    Samarbete är bättre än samearbete.
    Men mitt samarbete med Castpost verkar struligt, för andra.
    Kollade på skolan och där funkade det överallt!
    Märkligt, sa Bull

    Jag är glad å dina vägar att du äntligen fick se lite hattar av guld. Var det 8-1 det blev? Undrar om Lagrell har fattat det.

    SvaraRadera