11 december 2005

... gås marching on .. der Fuehrers Face

Denna söndag.
Den enda detta år.
Kan mr J.
Så kan jag.
Han kör spikrakt.
Jag gås runt with Walt.
Men båda.
... gås like the Fuehrer ...
.. and his face ....



via direkt



Om ni missat ...
Den spikraka julkalendern
The Spike Jones Collection.
Hos mr J.
Som en julkalender.
En ny Spike Jones varje dag.
Nästan.
Förhoppningsvis.
Om han missar det.
Då blir det en lucka i alla fall.



11/12 ... 10/12
9/12 8/12 7/12 6/12

5/12 4/12 3/12 2/12

Klickapåbildernförlucköppning ...

4 kommentarer:

  1. Var det ingen lucka ett? Har Lind bestämt att din adventskalender börjar den 2 december? :-)

    SvaraRadera
  2. perspektivet:
    Detta är ett klassiskt trick.
    Lägg in någon felaktighet och du har tusentals besökare/läsare som just upptäcker felaktigheten ...
    Dom letar och letar efter just den luckan och till slut kan dom hela bloggen utantill ...
    Ett klassiskt trick bland rektorer, när dom vill att alla lärare verkligen ska läsa ett PM är att lägga in några stafvfel här och där ... och alla lärare ... nu börjar jakten.

    Men detta är vad jag kallar lucka ...
    Kan vara minneslucka, fallucka eller bara en vanlig lucka som man saknar ..
    Kanske kommer den som sista lucka.
    Kanske kommer den inte alls ...
    Lucky You!

    SvaraRadera
  3. Fûhrerns fejs är bra men den startar automatiskt vilket är lite änojing:)

    SvaraRadera
  4. fronning:
    Jag gör allt jag kan för annoja dig.
    Men denna gång är jag enbart oförstående?
    Den ska inte starta automatiskt och det gör den inte hemma hos mig???

    SvaraRadera