18 december 2005

... gås Samlaren für Alle

Samlaren.org
Sajten fyr alle.
Grammofoner till vakten.
Hem till perspektivet.
Matches och affischer till klaschen.
Radio och revy till mrdante
Bergman till alla
En kändis till grubbel
Folkes Park till han Hansson i Kallhäll
Resor för sandra ..
Reklam till musselsoppen
Filmisar till kulturbloggen.
Nästan Mona Lisa till hovberg
Needles ans pins till the searchers ...
Rakat för den zynden .. som aldrig är hemma ...
En stuga till alla öldrickare ...
Rekord till alla tjustkullare och jerringröstare

... gås samlaren ..

10 kommentarer:

  1. OH! Karl Gerhard å Radio Nord. Inga dåliga paket! Tack för det.
    Usch. Nu måste jag tänka ut nått å ge dig...
    Har du en bandyklubba?

    SvaraRadera
  2. Tackar. Och i svartvitt också. Det blir liksom ännu mer stil då.
    Får se om jag kan hitta en termos att ha med till bandyfinalen i vår - det är väl en bra julklapp åt dig.
    RS
    kulturbloggen

    SvaraRadera
  3. mrdante:
    Bandyklubba?
    Jag?
    "Vart jag än ställer min Kosa ...

    johnny:
    Vassego ...
    Hittade en till till just dig ...

    anonymus scribentus de kulturusbloggus:
    Ska vi byta grejer ...
    Svartvit filmis mot en bandytermos ... huvva!

    SvaraRadera
  4. Josephzohn: Tack, tack! Träffsäkert, minsann. Du känner mig bättre än många. Trots att du, ännu, inte vet mitt riktiga namn.

    SvaraRadera
  5. perspektivet:
    Om man läser mellan raderna i matchprogrammen, så ...

    SvaraRadera
  6. Josephzohn: Jodå så är det. Inte nog med det. Någonstans där i en postning finns mitt riktiga namn...

    SvaraRadera
  7. perspektivet:
    Va!
    Jag trodde du var mr Walker ...
    Kunde inte ens maila över snöscriptet :-)
    Let it snow, let it snow ...

    SvaraRadera
  8. sandra:
    För att du är värd det!

    SvaraRadera
  9. Mmmm... stickor, posters å reklam! Du vet vad jag kräva. Vilken julklapp! Tusen tack Jozhen!

    SvaraRadera