28 januari 2006

... gås ... Jag en vinnare (del II)

and the winner is .... - klicka för en större vinnareDet händer.
Det händer en gång.
Det gör det.
Det är fantastiskt.
Det gjorde det i oktober 2005.
Då vann jag på illustera.
Men.
Att det händer två gånger.
Då är det snudd på sensation.
Nu är sensationen ett faktum.
Jag är en vinnare ...
.. två gånger.
jag en vinnare del tvåJag är åter veckans Järvsöfax!
Jag vann på min huvudvärk.
Jag vann på Treo.
Jag är veckans Lemonad :-)
Tack vare Treo.
Jag är Treomannen.
Släng dig i väggen du Iprenmannen!
Du är bara en kopia!
Jag däremot.
Jag är en dubbelvinnare.

9 kommentarer:

  1. Köp en lott! Det måste vara idag det händer!

    SvaraRadera
  2. en liten tant:
    Det får nog bli så.
    För hundringen på Vitryssland den blåste troligen bort på Zinken, redan första dagen :-)

    SvaraRadera
  3. Josephzohn: Var inte potten 17 miljoner på lotto idag. Jag hoppas du spelade!

    SvaraRadera
  4. perspektivet:
    Nej, det missade jag eller rättare skrivet, jag var störtsäker på att Vitryssland skulle överraska i Bandy-VM!

    SvaraRadera
  5. Ja, vad säger man? Grattis, antar jag. Vad vinner du på det här? Är det "bara" äran?

    SvaraRadera
  6. p-e
    Äran, sa Bill
    Älska mig Bill, sa Bull

    Och till skillnad från Lagrell är "bara" äran tillräcklig, men det är klart att om dom skickar mig en snyltburk äh syltburk, så säger jag inte nej!

    SvaraRadera
  7. Ärad vare Mr J i höjden; med eller utan snyltburk!

    SvaraRadera
  8. Jag fattar noll.
    Veckans Lemonad?
    Vad är det?

    SvaraRadera
  9. fronning:
    Jag vare ärad.
    Nu har som det som brukligt är även inkommet ett telegram från han den ljuva Carl-Gustaf.

    anonymus scribentus:
    Fattar du noll?
    har du noll koll?
    Nåväl på en s.k. bloggportal kallad "Lemonad" har dom en tävling.
    Dom bestämmer ett hemligt ord och den bloggare som har med det ordet i ett inlägg, vinner ...
    Jag vann denna gång på ordet Treo.

    SvaraRadera