17 mars 2006

... gås no Lundh?

Olof Lundh är avstängd.
Sportreportern och bloggaren.
Expressens fotbollsankare!
Olof Lundh är bortkopplad!
Mannen med den immiga kristallkulan :)
Orsaken.
Ett samarbete över gränserna?
Allt enligt Dagens Media.
No more fotboll för Lundh.
Bloggen är redan borta.
Ibland går det fort ...
..sa pojken till flickan i hagen!
Hrmf ...
Firman är spräckt!
Firma Laul,Lundh&Edström ...
Å så var dom bara två.
Trist tycker jag!
Världen behöver fler experter.
Som inte tror på Öster.
Då blir guldfesten roligare.
Då sitter guldhattarna bättre.
Men.
Omplacering?
Vad ska han skriva om nu?
Han Lundh?

Olof Lundh
Ta nu chansen.
Åk till Uppsala på söndag.
Klä på dig, klä på dig.
Fixa en termos!
Ställ dig på långsidan.
Och.
Sen.
Skriver du en rungande artikel om ...
.. bandyfesten du aldrig glömmer ...
Jag ser redan rubrikerna.
Hos Expressen ...
"Bandyexperten Olof Lundh - Nu bloggar han ..."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. För mig kommer Olof Lundh alltid vara den där gubben som skrev "Anders Svensson klar för ICA"-artiklar var och varannan dag innan han (Anders) skrev på för Elfsborg förra sommaren. Trist för honom (Lundh) men Expressens lösning var ändå solklar.

    SvaraRadera
  2. rödgula:
    Det var kanske via han Agenten, Kent Agent, orsaken till avstängningen, som han Lundh fick alla felaktiga tips om han Svenssons övergång till ICA.
    För mig är det trist att han försvann.
    Jag såg verkligen fram emot att möta honom efter det att Öster bärgat guldet ... :)

    SvaraRadera