11 april 2006

Snacka om rysare ..

stoppJust denna rubrik.
"Snacka om rysare".
Ville jag haft igår.
Efter hemmapremiären.
Så blev det inte :-).
Men.

Idag är den befogad.
Det italienska valet.
"Snacka om rysare".
Prodi vs Berlusconi.
Absolut jämnt.
Det spekuleras redan om nyval ...
Vem vinner?
Inte vet jag.
Men jag har min favorit.
Precis som jag hade på Värendsvallen.
Och.

Precis som i Italien.
När jag såg matchbilderna från Värendsvallen.
Snacka om domarmissar.
Kan inte kräfva omval ...
Men.
Jag kräfver omspel.
Snacka om domarmissar.
Hur kunde han godkänna AIK:s andra mål.
Ofattbart.
Fel grundutbildning?
Det är inte undra på att ...
Vi förlorar.

Jag kan konsten att förlora.
Jag kan bita ihop!
Men.
Sättet vi förlorar på.
Då gör det ont.
Det gör ont när domarna missar.
Och
Jag kan be om ursäkt.
Jag hade fel.
Det var domarens fel.
Det var domarens fel att vi förlorade :-)
Ni behöver inte ...
Glöm det!
Men.

Jag undrar?
Undrar om??
Han Berlusconi kan ta en förlust?
Kan han konsten att förlora?
Kan han det?
Be om ursäkt kan han inte.
Det vet vi.

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar