20 maj 2006

Dagens Match - ... gås Idrottsparken

vetlanda ff tifoIdrottsparken.
Klassiskt namn på en fotbollsarena.
Vetlanda FF på Idrottsparken.
Det låter väl det.
Men, tyvärr ...
Det är inte den i Norrköping ...
Inte heller den i Sundsvall ...
Vill man se "La squadra verde".
Då är det idrottsparken i Målilla som gäller.
Idag klockan 15.00.

Om Målilla GoIF Fotboll ...
Vet jag ingenting.
Dom förlorar mot bottenlaget Vimmerby.
Vinner över topplaget Moheda.
Dom slår Hvetlanda GIF i Smålandscupen.
Men det säger ju inte mycket :-)

Kan inte tänka mig annat.
Hur jag än vrider och vänder på fakta.
Kan inte tänka mig annat än att ...
.. det blir tre nya friska poäng.
"La squadra verde"
"The mean green machine" gås on ...

Andra bloggar om: , , ,

6 kommentarer:

  1. Till alla som undrar.
    Jag tänker inte leverera slutresultatet.
    Varför får ni räkna ut själva ..

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj. Oj oj oj oj. Oj oj oj oj oj oj oj oj! *sjunger* Betänk att vi spelade i div 6 för inte så länge sedan. :) Det får mig att tänka på Ljungskile! ;)

    SvaraRadera
  3. Förresten. Målilla hade tre-fyra ordinarie borta också. ;)

    SvaraRadera
  4. Seger ikväll igen! Borta! Och en man mindre sista 30. Ändå gjorde vi mål med 15 kvar. :P

    SvaraRadera
  5. grattis igen då då ...
    vi fick 2-2 mot serieledarna med tre ordinarie avstängda ...
    vad sa du nu då.
    dessutom ligger vi en placering före ...
    behöver jag skriva mer???

    SvaraRadera