20 maj 2006

Dagens Pärlplatta ...

Han gjorde det.
Martin Klasch.
Detta trodde jag aldrig.
Jag är djupt imponerad.













Men.
Martin Klasch.
Jag vet vem du är.
Jag vet var du bor.
Hur kan du bara tro.
Tro att du kan lura mig?

Martin Klasch.
Nu har du gjort din sista platta.
Stortorget, Hötorget och Nytorget.
Äro de torg.
Som jag bokat.
På dessa tre torg.
Ska allmänheten kunna beskåda.
När Martin Klasch.
Fuskaren Klasch.
Går samma öde till mötes ...
.. som han Anckarström.


Andra bloggar om: , ,

3 kommentarer:

  1. Vad har Martin Klasch med saken att göra? Det är som om jag skulle skylla dina dumheter på Robert Lind!

    SvaraRadera
  2. p-e:
    Vadå!
    Vafalls!
    Det är ju jag som är Robert Lind!
    Och.
    Jag står för alla våra dumheter!

    SvaraRadera
  3. Ah, du talar med kluven tunga!

    SvaraRadera