28 maj 2006

Spola det där med lagom ...

Glöm den förra posten.
Glöm allt med lagom.
Nu är det nästan för bra ...
För bra för att vara sant.
Nu kan alla Spola Isen ...

Lägg bara in Spola Isen-scriptet före "body" så ...

Men.
Tacka inte mig.
Tacka DawnLords

Uppdatering 20.36
Spola det där med spola :-)
Lagom är nog bäst ändå.
För inte ser man nåt bloggband ...
Spola bloggbanden kanske men ingen is.
Dessutom.
Det har inrapporterats att just detta bloggband.
Bloggbandet som inte syns alltså ...
Stör han fronnings Firefox???
Och.
Då.
Om.
Det stör fronning det allra minsta ...
Då.
Blir det inga fler bloggband här!
Då spolar jag isen ...

Andra bloggar om: ,

8 kommentarer:

  1. Vi tackar, men jag har inte påstått att det var orsaken! Bara en idé :)

    SvaraRadera
  2. På baksidan av min senast inköpta Grov Snus står det:
    "Vid minsta misstanke om att denna dosa stör fronnings Firefox återlämnas den till återförsäljaren.
    Och.
    Detta tar jag som ett tecken från han Lind att detta även gäller Bloggbanden ...

    SvaraRadera
  3. "Bandy kan skada din hälsa allvarligt" stod det på min!

    SvaraRadera
  4. Feltryck, feltryck ...
    Bandy är hälsa, hälsa ofta ska det va´....

    SvaraRadera
  5. "... och är beroendeframkallande" stod det oxå (???!!!!)

    SvaraRadera
  6. fronning:
    Visst stod det så, men det var inte som en varningstext ...
    Året var 1986

    SvaraRadera
  7. För min del funkar bloggbanden i följande browsers:
    Mozilla
    Netscape
    Firefox
    Opera
    IE

    SvaraRadera
  8. dawnlord:
    Jag hade själv inga problem.
    Men som du kan se här så har hela mitt bandylexikon nu blivit med bloggband ...
    Så jag spolar på.
    Funkar det där så kommer det snart tillbaka även på "gåsen"

    SvaraRadera