16 juli 2006

Dagens Outfit - Matchtröjan

Vafalls!
Ska detta bli en modeblogg?
Skulle inte tro det.
Skulle inte bli kül.
Är ju som han Cash, Johnny Cash ...
Always dressed in black.
Från top to tå.
Inside and out ...
Men.
Man kan väl göra undantag.
Idag gör jag ett undantag
Dagen är ett undantag.
Idag lägger jag med glädje ut ...
Dagens outfit.

Först en förklaring.
Klockan 17.00 sitter jag på Stadion.
Gratisbiljetten ni vet.
Som för övrigt.
Visade sig vara en kanonplats ...
Om man gillar hörnflaggor :D
Men.
Som redan sagts.
Gratis är alltid gratis.
Nåväl.
King i gränslandet.
Outfiten var det ju.

IF Algots mot DIF
Då håller jag alla stortår jag har på Algot.
Gulsvart ...
Och.
Det närmaste jag kunde komma var ...
Dagens outfit ...
Läjdis änd the rest of the modeworld ...
Dagens matchtröja.
























Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Men det verkar inte som om du håller alla stortår? Den på bilden är i alla fall ohållbar!

    SvaraRadera
  2. anonymus scribentus:
    Tänkte inte på det.
    Men.
    Rätt har du.
    Ohållbar :-)
    Är det du som är Lindeman?

    SvaraRadera