17 september 2006

Sanningen - The Truth

Tolkien as jo lajk!



5 kommentarer:

  1. Där är han ju! Han som Martin Klasch utropat till stans bästa gatumusikant! Ses oftast hålla till i t-banan i Mariatorget. Med sedvanligt vacker stämma sjunger han här sanningar! Vilken grej!

    SvaraRadera
  2. Vafalls!
    Som jag har lyssnat på han Klasch.
    Men.
    Aldrig jag hört honom utropa?
    Trots detta.
    Vi äro tusenden som tycka likadant.
    Oavsett var han står denne väl- och sanningsjungande gatans trubadur, så är han den bäste.
    Att sedan turen så stod mig bi.
    Att den lilla korta tid jag hann att filma honom skulle innehålla denna sanningen ...
    Det måste vara Roberts förtjänst!

    SvaraRadera
  3. Inte har jag sett Mr J på några Klasch-möten, tyvärr! För den som vända sig från Robert Linds irrläror skola det bli uppenbart att Martin Klasch alltid tala till oss och inte endast genom enkla instrument som Herr Fronning och gatumusikanter!

    SvaraRadera
  4. Kan nog stämma.
    Jag har inte, jag kommer inte att lämna Robert i sticket ...
    Han är min gud och ledstjärna.
    Utan honom skulle jag gå vilse.
    Detta innebär att jag hava endast lyssnat på han Klasch via den likt de sju haven utmärkta bloggen och dess bisida.
    Humlornas skräcksoppa ...
    Och där.
    Där har jag icke och jag betonar icke kunnat se eller höra någon utropa att just denne man skulle vara stadens bästa gatumusikant!

    SvaraRadera
  5. Nä, Mr J's Bandysoppa vore nog sig inte lik utan din irr-förtröstan till Lindianismen; på gott och på ont. Låtom oss vandra våra egenhändigt valda vägar och mötas i en eller annan korsning även framgent. Humlornas skräcksoppa!! Vilket toppnamn! Du har så rätt, denne utmärkte musikant har undsluppit MK bloggens annars så finmaskiga nät. Skam å sägandes.

    SvaraRadera