30 oktober 2006

Dagens Lind

Dagens Lind är inte.
Dagens Lind är han Lind från Vetlanda.
Materialare Lind.
Han står för årets kommentar.
Iaf bland mina kommentarer!!??

Efter Östers underbara seger mot MFF.
Vår första seger på mycket länge.
skriver han Lind.
Materialare Lind:
"Hoppas sviten håller i sig ..."
Fattar ni?
Hoppas sviten håller i sig ...
En seger är en svit!
Om man håller på Öster.

Stockholms stadion ikväll!
DIF - ÖIF

Och fronning!
Du manipuleringsmästaren.
Jag tror inte du får rätt!

6 kommentarer:

  1. Bara nästan rätt. Sorry ;-)

    SvaraRadera
  2. p-e:
    Sista omgången avgör om det blir Grimsta eller inte.
    Vi var med hela tiden, men det var ingen höjdare till match ...
    Dessutom j-t kallt!

    SvaraRadera
  3. Kul att bidra med något i vintermörkret;-). Kan idag berätta att vår träning drar igång denna tisdag och första matchen blir i helgen mot HVGIF i kvillsfors inomhushall. Ja så långt vinter uppehåll var det i år. Håller dig informerad hur det går i helgen

    SvaraRadera
  4. lind:
    Vinterträningen börjar idag!
    Låter kanon.
    Efter det där 0-5, ska dom inte ha längre vintevila.
    Då ska dom grillas som hotdoggarn på sommarn ;-) hela året runt

    Hålla mig informerad.
    Även det låter ju bra.
    "Gåsen behövs om sanningen ska fram"!!!

    SvaraRadera
  5. p-e:
    Vadå "Come out and play-ya??
    Jag är ute var enda dag.
    Jag är på "backen" varenda morgon.
    Snart, mycket snart är jag ute på ett "plan" nära dig.

    SvaraRadera