22 oktober 2006

Hur kul är det?

Gif animations at Gickr.comBandydrevet går.
Han den ständige.
Han mr fronning.
Har gjort det igen.
Inte nog med att han ändrar resultaten ...

Han ändrar en hel stads devis.
Välkommen till Vetlanda











"Bandy, speedway och tändstickor -
hur kul är det?"

Hansson, Konsthandlarn, Södermans ...
Tar ni hand om bandyn

Syndaren!
Du förklarar speddwajen!
(är du hemma från Köpenhamn än? :D)

Tändstickorna tar jag själv.
Tändstickor är kul!
Det kan min gamle klassföreståndare intyga.
"Stenbergapyromanen"
Numera lite svår att nå ...
På S:t Sigfrids ...
Men.
När han höll på som bäst.
Då tyckte han om.
Då gillade han.
Då var tändstickor j*t kul!

11 kommentarer:

  1. Att han inte tog hand om Tjustkulle den gode klassföreståndaren! Avdelningen tändstickor är ju lättast att förstå nöjet i ;-D

    SvaraRadera
  2. http://img216.imageshack.us/img216/453/9040ta6.jpg

    SvaraRadera
  3. p-e fronning
    I klubbarnas klubb kör vi IQ test
    innan man blir accepterad i klbben.
    Därför har vi inga lärare i leden.

    Du Göran:
    SJÄLVKLART!!!!

    SvaraRadera
  4. p-e:
    Att han lämnade efter sig ett obränt Tjustkulle beror nog mest på att han själv inte var försäkringstagare :-).

    Han var ju trots allt en småländsk pyroman!

    "imageshack", nu börjar det likna nåt!

    konsthandlarn:
    Stämmmer helt!
    Det finns inga lärare, inte ens en fet liten klassföreståndare!

    Bra att du svarade jag hade lite svårt med att svara.
    Jag förstod inte, om jag ska vara helt ärlig, frågan.
    Och du!
    Jag ger mig attan på att om vi drevade runt lite i han fronnings liv och lefverne, skulle vi komma fram till Nässjö!
    Han har 100% säkert sina rötter i den trakten och detta är utan att han vet om det orsaken till hans hat till bandy och Kullen!

    SvaraRadera
  5. konsthandlarn: Dumskallarnas sammansvärjning med andra ord?

    MrJ: Hur mycket du än gräver tror jag inte du kommer till Nässjö (hoppas jag!)

    SvaraRadera
  6. p-e:
    Tillåt mig småle ...
    Släktträden börjat ofta djupt ner i myllan och myllan brukar ofta vara lika med den småländska myllan ...

    SvaraRadera
  7. Halledudane då!! Är det därför jag är så j-a snål alltså?

    SvaraRadera
  8. Jag håller inte ens med egna sadelskydd...

    SvaraRadera
  9. p-e:
    Aha .. jo ar bildsköne fronning!

    SvaraRadera