12 februari 2007

... gås hahahaha ..

Ibland vet man inte om man ska skratta eller ...
Tog en paus från skithusen.
Blev notifajad av "tuben".
XXXXX has just subscribed to your videos!
OK.
Blir man ju lite nyfiken, eller hur?
Blir jag alltid!
Kollar upp.
XXXX en fransyska!!??
XXXX har aldrig laddat upp någon film!
XXXX har fyra (4) favoriter!
Och ...
Håll i er nu ...
Alla handlar om döden och självmord.
Kända människors död!!
????????????

Jag kan inte låta bli.
Jag tänker direkt.
Inte att jag ska dö.
Eller att jag ska ta mitt liv ...
Inte ens att hon ska ta mitt liv!!
Att hon helt plötsligt ringer på ..!!

Nej.
Jag funderar.
Jag funderar och garvar samtidigt.

Hur hittade hon mig??
Hur hittade hon mina filmer??
"Spola isen"???
"A Brain"???
"Celebration"???
"Oh, its a russinutställning"???

Hrmf.
Just det??
Den slutar ju med ...
Nej, så kan det ju inte va!!

"Bandyfinalen 1957"???
Hahaha ... att inte Hammarby vann då, eller ????

Men så lite längre ner i min lista.
"I'm so Lonely"
Nej förresten.
Det är ju en bandysupporter ...
Han är ju bara ensam ...
En svensk bland 30 000 ryssar

Jag ger upp.
Jag fattar ingenting.
Jag tar en kopp kaffe.
Så bygger jag vidare.
Så är det med livet.
Det går alltid vidare.
Utom då i XXXX:s filmer förstås!!!
Men det är ju annan filmhistoria.

5 kommentarer:

  1. шведёночек, не плачь!
    gråt inte mer, snälle du,
    torka bort dina tårar nu\1

    SvaraRadera
  2. anonymus scribentus:
    Спасибо! Я не заплачу больше

    SvaraRadera
  3. Det låter som någon creepy japanske skräckfilm det där! Hmm... förutspår hon bandyns totala bortgång månne? Eller har hon mot all förmodan sökt på russin?

    (Nja, jag tror hon sökt på Bergman på jakt efter Döden.)

    SvaraRadera
  4. Jo det är nog så att hon hittat mig via mina Bergmanska reklamfilmer, men att lägga mig som favorit??
    Men att vara favorit hos en fransyska är ju inte det sämsta!!

    SvaraRadera
  5. Bon temps, strålande tider!

    SvaraRadera