30 april 2007

Vådaskottet ..

Så olika man kan se på samma sak! Jag uppfattade Petter Anderssons 1-0 mål på BP igår som ett drömmål, men se, tränaren i BP Claes Eriksson, kallar det "vådaskottet".

Hur som helst vackert är det, målet alltså. En riktig fullträff, en fullträff som jag skulle velat se live, på plats, för det är då fotbollsmål är som bäst, eller hur mr Dante?

gåsen - Bio
presenterar

Petter Anderssons drömmål ..



Ett liknande fick jag se på Stockholm stadion nyligen också då var BP inblandat ...

Och betänk.
Jag håller vare sig på Hammarby eller BP.
Lagen i mitt hjärta kommer från Växjö och Vetlanda ...

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. Igår var en svar dag för Fronning i Brommaland :( Varken BP eller DIF var fulltankade (eller var det det de var?!) Bläh!

    SvaraRadera
  2. Igår var en svart dag, sa Bill
    I förrgår var en ännu svartare dag, sa Bull.
    Himmelsblå, sa Dante

    Fulltankade?
    Är du tillbaka i bensinmärkesperioden igen :-)

    SvaraRadera