17 maj 2007

... gås lorens lår ..

Jag har gjort det! Gör det du också och gör det idag. Be till Robert Lind i Kramfors, eller till Gud, eller till Allah och alla andra gudar, bara gör det snabbt.

Be för att Napoli inte lyckas ta sig tillbaka till serie A. F'låt att alla ni som håller på Napoli, men vem f-n vill se Sophia Loren strippa?

Hade det varit för en femtio år sedan, ja men visst, självklart, men nu nådens år 2007 ...

Kan inte tänka mig annat att än at hon är vacker naken, har inget emot det, det är själva teasen som jag vill undvika!

Och tänk tanken, tänk tanken till det yttersta, tänk om hon Timander får nys om detta, vilket lag håller hon Timander på?? Tänk om hon håller på Öster, Norrköping eller Häcken och när hon, den lite mediakåta tandläkerskan läser om vad gamla Sophia lovar ...

Jag kan tänka tanken ...

Och.

Jag vet vad många av er tänker. Håller hon på Öster är det lugnt, men betänk då att vi är ett höstlag av rang.

Andra bloggar om: , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Okej, jag håller med. Jag vill inte heller se Alice näcka.
    Men Sophia!...
    Jag skiter i om hon så vore 100 år. Jag vill se henne. Hela henne.
    Sen kan man dö. Heja Napoli!!!

    SvaraRadera
  2. Jag visste det, ni himmelsblåa håller alltid ihop.
    Men som jag skrev jag har absolut inget emot att se Loren in the Nude, även om det inte tillhör mina nattliga drömmar, men bara jag slipper se plagg efter plagg falla.

    Ska man ha Sophia naken ska det gå fort!

    SvaraRadera
  3. Lever Alice??

    SvaraRadera
  4. Alice?, who dö fack iz Alice?

    Jo då det tror ag iaf, har inte hört nåt annat!

    SvaraRadera
  5. Så här några månader efter 17 maj när Napoli definitivt tillhör serie A nästa säsong.
    - Är det någon som sett Sophia Loren strippa?
    Tacksam för svar!

    SvaraRadera
  6. Vet inte, men jag har iaf inte gjort det!
    Kanske det finns nån snutt på YouTube :-)

    SvaraRadera