20 maj 2007

... gås photobloggies awards

"The Photobloggies is an annual award ceremony celebrating photoblogging around the world. Through the Photobloggies, you can find some of the best photoblog sites on the internet ..."

Nu är dom utsedda 2007-års bästa fotobloggarna!!

Jag har hittat några guldgruvor och den som jag direkt fastnade för var Shannon Richardson, vinnaren i den svartvita avdelningen.

Jag gillar absolut hans bildspråk och motivval!



Sen hittade jag en annan bild som jag gillade ..
"Ventanas" från bloggen ojorojo (Xavier Conesa)




Till slut bara lite kort om Gaylas fotoblogg "Making Happy".
Fruktansvärt bra, men glad??
Säger som han doktorn, - "Jag är skeptisk" ;-)

photobloggies.org

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Hej, jag snubblade in på din blogg här och blev jätteglad över att hitta någon med samma intresse som jag! Nämligen att bygga modeller.

    Det ser jättefint ut och om du har några tips på material eller bara allmänt blir jag jätteglad!

    Själv har jag mest byggt medeltida och antika hus, men även lite "viktorianskt" som dina Parismodeller!

    Än en gång, mycket bra jobbat! Uppskattas.

    Samuel Michaëlsson, Göteborg

    SvaraRadera
  2. Tips och material? Andra tips?
    Detsamma!!
    Vore kul att se lite bilder.
    Har du någon hemsida??

    Skicka ett mail till
    josephzohn at gmail.com så kan vi fortsätta där :-)

    SvaraRadera