24 maj 2007

Morgondagens outfit ...

Det gäller att vara ute i god tid. Så nu kära fotbollsspelare i Vetlanda "la Squadra Verde" FF hur tänker ni göra ikväll? Tänker ni gå för fullt och sopa Moheda IF av banan? Tänker ni visa gästerna hur vårat gräs smakar? Ska ni visa dom att det är loppmarknader dom ska syssla med eller ... Hur blir det?? Jag vill gärna veta, så att jag kan förbereda fredagens outfit på jobbet ...

Kan jag med högt huvud bära denna varianten??

Supportertröja

Eller ska jag välja Elis Eriksson-varianten??

Håll tjeften

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. Du Göran !!!!
    Var det inte lite enklare förr???
    Nu skall det vara passningsspel,
    mental träning m.m.
    Har inte tränare och övrig ledning
    tänkt på att då behövs både inteli-
    genta och tekniska spelare.
    Varför krångla, gör som på den gamla goda tiden långa bollar på en NY Kalle Stridh, sen är det klart.

    SvaraRadera
  2. Kalle Stridh, Mulle Ljung.
    En lång boll.
    Mååål.
    Behövs varken träning,taktik eller annat tjafs och man visste alltid vilken T-shirt man skulle ha dagen efter match.
    Nej förresten fel av mig.
    Man hade bara en T-shirt.
    Den andra hade man när man gick till parken ...

    SvaraRadera
  3. Vi är på gång!

    SvaraRadera
  4. Ja igår satt tydligen dom låmga bollarna på Bengt, Stridh och Ljung!

    SvaraRadera