27 maj 2007

... no va yn suberb le football ..


Jag skiter i bortförklaringar. Jag skiter i att analysera. Jag skiter i om det var is kvar sen bandyfinalen. Jag skiter i om domaren var mutad. Jag skiter i Superettan. Jag gratulerar Sirius och sjunger ...



Men Stilleståndet, du behöver inte vara orolig. Här skruvar vi inte loss några hjulskruvar inte. Här hotar vi inga tränare. Vi kan konsten att förlora. Det kunde vi förra året och det kan vi i år också. Så jobba på du ...

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. Ibland är idrott märklig. Alla tips på förhand placerade Sirius i botten och Öster i toppen. Men, för att använda en sliten klyscha, serien är lång och än kan allting hända! (Tyvärr, serien kunde gärna sluta nu när IFK är i topp!)

    SvaraRadera
  2. Håller helt med!
    Serien är lång allt kan hända det kommer att vända.
    Känns som om Norrköping är starka i år, vann ju idag igen!

    SvaraRadera