26 juni 2007

Dagens No Gås

Det är lika bra att erkänna. Trots att jag nästan är där kommer jag inte att vara där!

Idag spelar Vetlanda FF mot Bors SK hemma på Vallen och samtidigt kör Elit Vetlanda mot Smederna på Motorstadion. Men!

Men det har nu regnat i exakt 11 timmar och jag är mycket osäker på om Vallen är spelbar och om Stadion är körbar.

Kör man speddvajen lär jag höra det genom skogens sus, när det gäller fotbollen är det svårare att höra om domarens verkligen blåser till match.

Säkert är i alla fall att jag sviker båda dessa toppidrottsevenemangen oavsett om dom blir av eller ej ...

Andra bloggar om: , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Jag "hoppar" det däringa också.

    SvaraRadera
  2. Förutom datumet för duellen är vi överens om det mesta!!
    Nu blev om jag förstått den lokala pressen båda tillställningarna inställda och detta märkligt nog på grund av regn??

    SvaraRadera