18 juni 2007

... gås krona eller klave ..

Tänk vad tiden går när man känner igen sig. Visst är det så. Och. Så skrev jag häromdagen. Så skrev jag innan vi varit på Movalla. Så skrev jag innan vi ens hade farit till Movalla. Då skrev jag det.

Det var innan jag sett dagens bild? Det var innan jag visste ett endaste dugg om någon krona! Jag hade hört ryktena om det men ...

Har det något med kronan att göra? Eller KGB?? Eller???

Det här är dagens bild!

















Och detta är bilden jag skrev om häromdagen.
Då såg det ut så här!


Ser du skillnaden?
Marginell.
Visserligen.
Det finns fortfarande bara en skog och det är Skoog!
Men ... ??







.. vem i helvete är det som har dykt upp på bilden??
Jag bara undrar?
Vem är det?
Var kom hon eller han ifrån??
Krona eller klave?
Hult eller Lind?
Eller Stasi?

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar