14 juni 2007

Om du inte ...

... likt undertecknad vandrade hem i det. Om du kanske redan låg skönt inbäddad. Då vet du kanske inte att det regnade i landets huvudstad. Ett skönt och uppfriskande sommarregn. Sommarnatten regn.

För din skull tog jag mig tid och lust. Och. Lite onyktert. Just för din skull "producerade" jag denna kortfilm. "Sommarnattens regn".

Inspelad på fjärde våningen med en gammal digitalkamera. (Syndaren, hur går det med den nya?) Mannen i filmen, han som spelar huvudrollen, känner jag inte, men om någon känner igen honom :-). Hör av dig, så ska han få sitt arvode!

gåsen - Bio
presenterar


Sommarnattens regn



Andra bloggar om: , ,

4 kommentarer:

  1. Länk till digitalkameror ser dålig ut, skall dock kolla upp på lördag igen.

    Kan det var jag som spelar huvudrollen på vär till nattvakten.

    Movitz ????

    //sin

    SvaraRadera
  2. Länklördagen!!

    På väg till vad?? Nattvakten?? Båtvakt??

    Om det är du vet jag icke? Men om du känner nån som känner igen dig eller känner till att du gick på Brahegatan vid pass 02:00 tiden så ..

    Movitz om aftonen??
    Jag är där om du är där, om Hansson är där vet jag inte, vet inte om han lämnat metropolen?
    Bestäm en tid, du som jobbar :-)

    SvaraRadera
  3. 17.00 Han H kommer

    SvaraRadera
  4. Budet är taget!
    Aj bi där!

    SvaraRadera