12 december 2007

Dagens Matcher

Ikväll är det nästan full omgång i bandyns Elitserie och toppmatchen spelas, som jag redan analyserat, på Slättbergsbanan i Trollhättan mellan la Squadra Amarilla och hemmalaget Gripen.

Övriga matcher ...
Bollnäs - Motala
Falun - Vänersborg
Sandviken - Sirius
Villa Lidköping - Tillberga
Västerås - Broberg

Alla matcher börjar klockan 19.00
Och om du vill så får du gärna spela mina tips ...
Jag bjuder på alla vinstpengar ...

Bollnäs - Motala 6-4
Falun - Vänersborg 3-5
Gripen - Vetlanda 3-6
Sandviken - Sirius 11-2
Villa - Tillberga 7-3
Västerås - Broberg 8-3 (tyvärr Jansson :-()

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

  1. 8-3?
    3-6??

    Vad hände med 5-5???

    SvaraRadera
  2. Jag var ju tvungen att ändra taktik efter det att ni förlorade mot Hammarby :-)

    SvaraRadera
  3. Ser tufft ut. Di gule är ju mest på utvisningsbänken men bollen är ju rund fortfarande

    SvaraRadera
  4. Se nu till att vända på det här, annars torskar jag ju på lången!

    SvaraRadera