09 december 2007

Dagens Sigge

Hade inte aning om det ...
Jag såg inte sambandet ...
Inte klart i alla fall ...
.. innan jag hamnade på ...
..
Stjärnans sida
Men.
Nu vet jag.
Nu fattar jag.
Ganska enkelt om man tänker efter.
Enklare om man har svaret :-)

Först var det mot Edsbyn i premiärmatchen ...
Då kunde han!!
Då var det In-Fa-Lin!!
.. sen har det inte varit aktuellt ...
.. det har inte passat ...
Det har varit Ut-Fa-Lin :-)
Men så helt plötsligt funkar det igen ...
Idag kan han igen???
I dagens match mot VSK ...
.. då kan han igen??

Har det något med motståndarna??
Vill han bara möta de bästa??
Nej.
Tror inte det.
Jag tror svaret kan skrivas Svt24 ...
TV-sändning ...
Då passar skriskorna helt plötsligt :-)

Mina damer och herrar.
Bandyvänner runt om i världen ...

gåsen prådly presents TV-Sigge ...



Sa jag att jag tror vi trots skadeläget vinner med 5-4 ...

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. Optimisten!! säger 3-6 dvs VSK vinst

    SvaraRadera
  2. Pessimist!!
    Tipset är registrerat :-(

    SvaraRadera