20 december 2007

Dagens Tips

Studenternas!
Smaka på den!
Studenternas + VBK = Sant.

Imorgon är det fredag.
Imorgon är det bandy.
Imorgon slår vi Sirius ...

Imorgon är han redo för comeback.

gåsen bio
presenterar
The Onion iz Back
(Med grundtipset)




För övrigt är vissa inlägg i debatten inte värda att kommenteras ...

"bandyn utgör tummelplats för ”aspackade” åskådare med ”mystiska ritualer som bandyportfölj och bandykaffe”

Jag försökte följa hans blogg redan för flera år sedan men misslyckades :-)
Men.
En sak är säker.
Med sådana som han Gustafsson i leden behövs inte Miljöpartiet.

Andra bloggar om: , , , , ,

5 kommentarer:

  1. Kul att min ende bror har vaknat upp och han Gustafsson kan man bara glömma snabbast möjligt!!
    Sirius-VBK 3-6 kan det vara något

    SvaraRadera
  2. Skönt att se att du är "alive and kicking" igen!
    Sirius - VBK 2-7...

    På söndag bär det av till Knowland/Flyvillage- ses väl på kullen på annandagen!?

    SvaraRadera
  3. Mina tippande herrar vaden är antagna!
    Och jag ser att ni förstått vem som tipskungen är, för ni kryper runt mitt utgångs ... :-)
    Knowland/Flyvillage låter som den kända flygplatsen ...

    SvaraRadera
  4. "Köp ett Monopolspel och lira med låtsaspengar istället!"

    SvaraRadera
  5. Det hinner vi också, har läst om en ny modell utan Stockholms alla trånga gränder, men när det gäller tippandet så är jag nu den bäste tipparen så jag vinner ju hela tiden och då är det riktiga pengar, Lichtenstein here I come!

    SvaraRadera