19 januari 2008

Dagens HåVe

Med Jämtin och Ledin tillbaka på banan och med ett nästan fullt lag på isen var det ganska säkert att A-laget skulle besegra Skellefteå, vi är ju ändå serieledare :-), men det satt hårt åt. Vi avgör med tre mål i PP och vinner med knappa 3-2.



Men nu är det inte bara A-laget som jag vill nämna med några rader. Jag har ju tidigare fått kritik att jag aldrig skriver om när vi spelar i Stockholm och möter Djurgården :-). Därför tar jag tillfället i akt, när det blåa J20 laget idag mötte och besegrade Djurgården med 7-4 i J20 SuperElit Topp 8.

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. "J20" - intresseklubben i Bromma antecknar....

    SvaraRadera
  2. Hä bra hä, för jag återkommer tidigast under slutspelet :-)

    SvaraRadera
  3. intresseklubben i Bromma antecknar....igen....

    SvaraRadera
  4. Hä bra hä.
    Hä bar och rss:s han goosen och etiketten badkarsbandy, då miss du inget!

    SvaraRadera