30 januari 2008

Dagens Neon

Mäster Samuelsgatan.
Stockholm.



Andra bloggar om: , , , ,

8 kommentarer:

  1. Själva skylten var väl sisådär men kontrasten mot fasaden var lite cool faktiskt...

    SvaraRadera
  2. Jag får ju nöja med den här när du redan plåtat/snott vissa andra :-)

    SvaraRadera
  3. Tihihi...

    Är du ledsen nu när det inte gack så bra i VM-matchen?

    SvaraRadera
  4. Vadå inte gick bra?
    Vet inte hur ni tänker ni BensinPojkar från Brommaland, men vi gula bandyhjältar räknar 5-4 som en seger??

    J*vla neontjuv!!

    SvaraRadera
  5. Hahaha jamen det gack ju tillslut. Ja, vi hade givit upp hoppet här ute.

    Gläds du åt det du och åt att du har tagit ett närmast ointagligt försprång vad gäller övriga skyltar!

    J*drans skyltpirat!!

    SvaraRadera
  6. Vadå skyltpirat?
    Håll dig du där ute i Bensinlandet och spring inte runt på bakgatorna i min närhet och sno läckerbitarna.
    Plåta neonen i din närmiljö, dit når inte ens min Nikon även om ställer in den på "landskap" ...

    Imorgon blir det "söder", som ska linslusas :-)

    SvaraRadera
  7. Hm, sa du Söder... hm...

    SvaraRadera
  8. Gäss jag får tyvärr tre strötimmar idag på denne mörka del av Stockholm :-)
    En del av dessa tre ägnar jag åt pilsner, men huvva vad mycket tid det blir ...

    SvaraRadera