29 februari 2008

Dagens Hansa

Vid gårdagens "Tore Andersson" hamnade jag på Kungsholmen, vilket bild- och skyltmässigt kommer att visa sig ;).

Men det var inte så enkelt att ta sig in på detta territorium, i alla fall inte om man kommer via Tegnerlunden och Fleminggatan. Då måste man passera Kungsholmens ena försvarsborg, i folkmun oftast kallat Trygg-Hansas hufvudkontor.

Vårt kontor är oss en väldig borg och tryggare kan nog ingen anställd vara än dom som jobbar här. Det känns som om dom är helförsäkrade!!



Andra bloggar om: , , , ,

8 kommentarer:

  1. Nu tycker jag du kommit lite väl nära mina territorier och då ska det vara svårt.

    SvaraRadera
  2. Kungsholmen??
    Är det för nära Bromma!
    Bör jag se upp??
    Äsch det är ju det jag gör :)

    Men jag behöve inte visa passet!
    Antagligen för att jag icke ser ut som en från Övfre ;)

    SvaraRadera
  3. Om jag gör det så gör jag det nattetid, för då sover dina vakter och då lyser ju neonen som bäst, jag har redan prickat in dom på kartan så jag vet precis var jag jag smyga omkring :)

    SvaraRadera
  4. Snyggt foto!

    SvaraRadera
  5. F*n! Jag får se över vaktschemat!

    SvaraRadera
  6. Hahahaha kunde dom inta Örnnästet så är Hansaområdet Kungsholmen en enkel ..
    Kanske man skulle
    Ikväll.
    Är det inte så att just Kungsholmen är ett schlagerträsk??
    Är det inte så va?
    Och då
    Då vet man ju vad alla sysslar med vid pass 20.00??
    Är det inte just då som just Kungsholmen förvandlas till Lyckliga gatan??
    Hrmf.
    Och då det inte Perrilar i min mage zzzååå ...
    Are You Ready??

    SvaraRadera