20 februari 2008

Dagens Skylt

Konsthallen på Köpmanbrinken 2 i Gamla Stan
20 kvadratmeter konsthall att hyra och fylla.


Det är bara att hoppas att VBK ikväll förvandlar "kyrkhelvetet" i Edsbyn till en riktigt härlig "bandykonsthall" och fyller den med bandyfinesser, som bara det gula laget från bandymetropolen kan. Edsbyn må ha sin "Kubisten" Olsson, men ett helt gult lag fullt med bandykonstnärer det har dom inte :)!!

Sa jag det?
Sa jag att matchen slutar 4-4 ...

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Nu försöker du va!
    Vi får väl hoppas de hittar hem de dina för det kan ju lätt gå som det gick för Villa.

    SvaraRadera
  2. Jag håller mig alltid till sanningen, jag är sanningen och bandylivet!
    Visst det gick illa mot Villa, men nu vänder det, ikväll händer det ...

    SvaraRadera