16 mars 2008

Dagens Elva

Idag söndag.
Söndagen den 16 mars 2008 ...


Idag
Söndagen den 16 mars.
Kommer Domkyrkans klockor att slå 11.00.
Isen kommer att vara nyspolad.
Ett vacker gult och svart lag kommer in på isen.
Vetlanda BK vs Sandvikens AIK.

Helgens enda bandyfinal värd namnet.


HEJA VBK!

För övrigt vill han "EdsbyBjörn" att jag ska äta upp min vykortsanklagelser ...
Tråkbandybyn??
Inte en chans Björn.
En match gör inget lag :)
Att slå ett simmigt och dimmigt SAIK ...
Men jag har skrivit det förut.
Jag har skrivit Grattis.
Men ändrar mig ..
Nja krävs nog lite mer ...

HEJA VBK!!!

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. Tack, men du slipper tugga på dataskärmen.
    ... men en match gör att man är SVENSK MÄSTARE.

    Vi får hoppas VBKs 17 åringar fixar ett guld även till Vetlanda.
    SAIK fick ju P19 guldet.

    SvaraRadera
  2. Hörde på sportradion precis nyss att VBK utsett ny tränare och mycket överraskande för mig i alla fall så heter den nye tränaren Jonas Claesson!!

    SvaraRadera
  3. Tack!
    Vilken match ni gör :)
    Ofattbart och för andra gången i år, kan jag byta kanal för att se på Antikrundan istället för bandy!! :)
    Första gången för att ni spelar så j*vla tråkig bandy och andra gången för att ni avgjort en SM-final efter 15 minuter, och ...
    .. som jag ser det så avgjordes SM-spelet redan i mötet mellan VBK och EIF i kyrkhelvetet, då vi hade 3-1, hade vi bara ...
    Där kan man snacka om den moraliska finalen ...

    Tyvärr blev det inget guld för di gule juniorerna ..
    Men näst år då blir det en trippel :)))

    SvaraRadera
  4. broder:
    ??? Är detta sant??

    SvaraRadera