29 mars 2008

Dagens J*vlighet

Detta måste vara lagen om all jävlighet? För en tid sedan skapade jag ett konto på ensnips endast för att kunna ladda upp bilder till Nationalgalleriets hemsida. Första tiden fungerade det kanon, men så började det trassla med inloggningen, det gick att logga in från PC:n men icke från Maccen! Var i kontakt med dom och var medvetna om problemet och det skulle självklart åtgärdas ...

Då kom nästa problem, esnips slutade helt att fungera, sidan var borta, och inga som helst "länkade" bilder syntes??!! Nu var det ingen i supportern som svarade!!

Efter en dryg vecka utan en fungerande bildhost skapade jag ett konto på ImageShack istället och började ladda om bilderna och gjorde om sidorna ... aPuh, aPuh ...

Igår blev det klart!!

Idag, just i detta nu, tänkte jag bara kolla hur det stod till med esnipsen och då, då fungerade den sidan. Vaf*n!!

Nu blir det pilsner på syltan, och jag räknar kallt med att skecka notan till esnips :-)

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Onödigt arbete, jag hatar onödigt arbete, ska jag vara helt ärlig, jag hatar allt arbete ...
    J*vla arbeten!!

    SvaraRadera