16 april 2008

Dagens Omröstning

Ikväll röstar Vetlandas politiker om huruvida det ska bli någon bandyhall eller inte i metråpålen. Jag är optimist, jag tror väl om de flesta och jag tror t.o.m. väl om politiker, bara de sitter i Vetlandas kommunfullmäktige och inte jobbar inom det sociala :).

Jag tror att metropolens ledamöter är av den intelligenta stammen. Jag tror och jag hoppas!!

Läser samtidigt att den lilla "hålan" Rottne planerar att bygga idrottsanläggningar som får Vetlandas planer att blekna i sin enkelhet. Rottne med endast 3.500 invånare planerar att bygga en bandyhall och tre sporthallar!!

Jag skulle rottna om det blev ett nej ikväll ...

Men ur den kommunala omröstningens dimma reser sig nya byggnadställningar.



Eller hur??

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Kommunstyrelsen röstade ju ner projektet och då brukar det bli samma resultat i kommunfullmäktige, tyvärr!!
    Som info har trädgårdsmästaren kommit!!

    SvaraRadera
  2. Jo men visst, men man brukar ju inte vara sämre än att man kan ändra sig.

    Då blir det till att riva mossa då:)

    SvaraRadera