27 augusti 2008

Dagens Elit

Vi krossar allt motstånd just nu.
Våra motorer spinner som katter.
Vi har toppat alla topplock.
Vi förnedrar våra motståndare ...
Hammarby .. 66-30.
Rospiggarna .. 57-39
Och.
Igår.
Krossade vi Västervik.
59-37.
22 poängs övervikt.
Ofattbara 22 poäng.
Vilket innebär ...
Bonuspoäng.
Vi är slutspelsklara!!

Ska de va speddvaj.
Då ä dä Elitlaget som gäller.
Då ä dä Vetlanda som gäller.
Vilket även gäller Åsa-Nisse ... :)

Sa jag det?
Sa jag att månadens "Metanol" är ute ...

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. Känd som slakten nord-väst om Flugeby!
    Vinst i nästa inkl bonuspoäng, samtidigt som Dackjävlarna tappar poäng så blir vi tvåa och lite mer gynnsamt motstånd kan tänkas

    SvaraRadera
  2. Hörde jag Flugeby??
    Att slå Indianderna med minst 13 (!) poäng och knipa bonuspoängen känns inte som någon större uppgift för det formstarka, men att dackj*vlarna ska tappa mot Masarna .. hrmf!!

    Hörde jag Flugeby??
    Finns det någon vinyl med Voltarna i Flugeby???

    SvaraRadera
  3. Njuuudungarna!!! Den gamla Njudungsvinylen tas alltid fram i samband med kräftor(!) och julsupen på julaftonen.
    Det var stil på det förr när Waltersson, Trofast, U.Johansson, Blomqvist med flera svängde vänster på ovalen där uppe eller Bruce Panhall satte banrekord på Interconten...

    SvaraRadera
  4. Njudungsvinylen??
    Njudungsvinylen??
    Den har inte jag.
    Är du Njudungare?
    DÅ vet du.
    Då vet du att det är hög tid att digitalisera ...
    Du vet ju redan min mailadress, eller hur :)))

    SvaraRadera