27 september 2008

Dagens Bär

Där ser man.
Här ser man.
Hon också.
Hade jag inte en aning om.
Kunde förstått.
En sån bra artist.
Har ju självklart en snygg frisyr.
En sån bra artist.
Håller ju självklart på rätt lag.
En sån bra artist.
Är ju självklart en sann supporter!!


Skulle inte förvåna mig.
Skulle inte.
Inte enda dugg.
När jag tänker efter.
Jag är helt säker.
Bombsäker.
När vi kommer till månaden mars.
Då har hon.
Då står hon.
Då står hon i den gula sektionen.
Då står hon där med håret färgat GULT!!

Men det visste ni kanske?
Låten.
Hon sjunger om undertecknad.
Om ni inte visste det?
Nu vet ni det!!



Lill La Lindfors snodd han farbror sid rakt av bara så där :))


Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Ofattbart likt!

    SvaraRadera
  2. Ja, hon är ju (SM)åläning! ;)

    http://lae.blogg.se/2008/september/and-he-walks-like-a-man.html

    SvaraRadera
  3. ..och lillan kom till världen, visst var det någon gång i maj 1940 och det var i Helsinki hon såg världens ljus! Pikku-Lillan.

    SvaraRadera
  4. anonym:
    Du har sinne för det här!!

    fred:
    Se nedan, född i Helsinki, men hon bor på Öland, tror jag??
    SM-Guld i hockey.
    SM-Guld i speddvaj.
    SM-Guld i bandy.
    Sa du SMåland??

    tommy:
    Om sanningen ska fram och är det någonstans på jorden som den ska det så är det här!!
    Pikku-Lillan :))

    SvaraRadera