22 september 2008

Dagens Chock

Fick snigelpost.
Tidningen Se.
Numret var 33.
Året var 1965.
Lill-Babs inte bara Gevalia :))







Om huruvida hon Svensson var full eller det bara var teater?
Därom twistar de lärde :)
Fotografen som tog bilderna påstår att "hon var spik nykter"?
I memoarerna från 1996..
.. skriver "fru Svenssson" att hon bara varit full en gång ...
.. och det skulle ha varit under tiden med Peter Kraus!!

Lill-Babs inte bara Gevalia.
Lill-Babs rena rama kaffekasken (tack tommy)

Andra bloggar om: , , , , ,

23 kommentarer:

  1. Hur kan man ha förträngt en sådan skandal?

    SvaraRadera
  2. Kaffekask! Inte bara Gevalia!

    SvaraRadera
  3. gubben:
    Förträngt??
    Var du med??

    tommy:
    Kaffekask.
    Den snor jag :)

    SvaraRadera
  4. hm... kaffe med gök?
    Kaffefn*sk? Nä det var taskigt jag tar tillbakat.

    Jag frågade sid och frågar dig också om du har något gammalt ex av tidningen Hej 1968-69?

    Fråga går ju.

    Jäkligt snygga omslag.

    SvaraRadera
  5. Det var taskigt ..
    Men du blev ju direkt otaskig!

    Hej?
    Hej då!
    Minns den inte ens ...
    Sa du sprit??

    SvaraRadera
  6. Fråga Monica!!
    Hon har kanske inte sprit men tidningarna dom har hon säkert :))

    SvaraRadera
  7. Av all kokt mat är kaffehalva allra bäst. Med en godbit som Lill-Babs till kaffet så...

    SvaraRadera
  8. Varför har inte Lill-Babs fått en bakelse uppkallad efter sig??
    Vad gäller maten är vi som vanligt överens, är man riktigt hungrig kan man ju slänga i en sockerbit till -)

    SvaraRadera
  9. Har jag nämnt Leif??

    Monica minns jag, men tydligen inte du, vi brukade träffas i hörnet av seven eleven och jag ropte Hej, hej Monica och sedan den dagen har hon haft Hej på hjärnan ..??
    Jag måste hej, hej, hejda mig ...
    Var ju en annan hit, men den har du kanske inte heller någon nytta av!?

    SvaraRadera
  10. Ingen vill veta var du köpt din nya tröja, taskmört!

    SvaraRadera
  11. Va?! Gör du en Lill-Babs och sitter i bara bikinin?!

    SvaraRadera
  12. Nej men jag sitter på Bikini och surfar trådlöst..
    Sitta i biniki kan du göra själv j*a transa!!

    SvaraRadera
  13. En gås transar sig icke möjligtvis att den ansar sig hahahahahahah
    Fick han till det den där josephzohn, fick du så du böga dig av skratt :9

    SvaraRadera
  14. Passa're sån'te jag talar om för Tiina och hela HBT (eller vad det heter)-gänget var ditt hus bor! Håll nu truten, gås! :)

    SvaraRadera
  15. Håll näbben menar du??
    Tiina??

    SvaraRadera
  16. Härliga bilder. Bra stimulans för den snuskiga fantasin. Och som också stimulerat till lateralt tänkande i kommentarerna. Sekvensen kaffekask, kaffefnask och kaffetask är ju lysande. På josephzohns öppningsfråga torde man inte behöva twista så länge. Berusningsgrad hög!

    SvaraRadera
  17. ..stimulans för den snuskiga ...
    Behöver du det :)))

    För övrigt är vi överens, är hon nykter här då spökar det säkert i Målilla!!

    SvaraRadera
  18. Året var 1965.
    Hur många var numren?

    SvaraRadera
  19. Vet inte hur många nummer det var per år!

    SvaraRadera