27 september 2008

Dagens Supporter

Igår vaskade han om.
Gårdagens han Johansson.
Dagens han Kenta ...
Kenta Johansson.
Han ställer krav ...
"I medgång, som vi var förra säsongen, så är det väldigt lätt att spela ishockey. Jag hoppas också att våra supportrar ställer upp för oss. Det är i motgång som supportrarna behövs som mest."
Det är klart som allt vatten i Vänern.
Sånt lyssnar man ju på.
Sådan vetenskap passar mina griller.
Det är min kopp av keramik.
Det är just en sådan supporter jag är ...
Jag är med i motgångens tidevarv.


Och när vi ändå är inne på ämnet supportrar.
Riktiga supportar.
Supportrar i alla lägen.
Med eller utan medar.
Med eller utan medhår!
Jag är med!!
Jag är även med när det vankas serieseger.
Jag ställer upp i alla lägen.
Från sarg till hörnflagga.
Jag är överallt.


Sa jag det?
Sa jag att jag kunde nöjt mig med ...
Men Sugarbabe.
Hon blev inte så glad.
Konkurrensen ni vet.
Hon kände flåset ... :)

Sen är det väl att konstatera.
Detta var väl inte det bästa du gjort!
Hårknuten fanns där.
Men vad finns i den??
En skithusmodell??
Men knorren??
Själva poängen??
Den satt inte!!
Men som han sa.
Han som visste bäst.
Man kan ju inte lyckas jämt.
Ibland är underlaget ojämnt :))

Men tack för passningen.
Tack för passningen, sa han Palmberg när han satte ettan.
Tack för passningen, sa han Davidsson när han satte ettan ...

Andra bloggar om: , , , , , , ,

8 kommentarer:

  1. Ha-Ha!

    Det kan ju vara ett gäng bandybollar inbakade i frisyren, kanske...?

    Däremot ingen bandyboll i min "bildgåta" - men vid närmare eftertanke var du ändå närmast att gissa rätt! ;-) Formen stämmer, och färgen - nästan!?!

    SvaraRadera
  2. Bandybollar, en långfranska eller en modell av ett skithus??
    Vi får se vad han säger han klaschen :))

    Tävlingen??
    Formen stämmer, färgen stämmer nästan??
    Vadå nästan??
    Fy för Sören, fusk, fusk, fusk ...

    SvaraRadera
  3. Poäng? Knorr? Vilka överjävliga kärringkrav du har!! Ska saker behövas skrivas dig på näsan jämt (det är ju lätt gjort)? Räcker det inte med att du ser skitlöjlig ut?!! Du vill ha övertydlighet á la Hollywwod, packat och klart och färdigtuggat?? :D
    "Bästa jag gjort" - nä, det var det inte men den var kul att göra och det är det viktigaste för mig förstår du Josephzohn. Om du är konstnär då vet du. Dessutom är det ju mest för att öva mig med min nya fina ritpenna/mus. ;)
    Kärring!!

    SvaraRadera
  4. Självklart höjs ribban.
    Självklart höjs kraven.
    Efter djungeldazzålågen, efter den motorburne josephzohn!!
    Självklart!!

    Övertydlighet?
    Det har jag aldrig begärt av dig, det skulle jag aldrig begär av en suddig typ som du!

    Men emblem jag vill ha emblem, emblem från de fina, de vackra klubbarna, det är vad jag begär, det räcker inte med en frisyr där jag kan ha gömt ett skithus!!

    Kul att göra, det är därför, det borde du som konstnär förstå??
    Tror du jag sitter och bygger...för att dom är kul att göra!!
    Men okej då, din j*vla klant om det är för du måste öva, så fortsätt då, för övning det är precis vad du behöver :))

    Hallå!!
    Är du kvar!!
    Eller har du hittat nåt annat kul att göra?? :)))))

    SvaraRadera
  5. Tids nog ska du få dina fiskar varma, med eller utan emblem. Kärring! ;)

    SvaraRadera
  6. Har du tid till det så är jag mycket glad och hedrad att du ägnar dig så mycket åt humbla emblemad mig!!

    Hur gick det djurgården i hockeyn idag :))))

    SvaraRadera
  7. Va?
    Fick dom stryk :))
    Jag såg första fem minuterna och då var det Modos fiskar som gick varma runt Ridderwall!!

    SvaraRadera