19 oktober 2008

Dagens Gåsålågi



uplåder hon pilllpat

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

8 kommentarer:

  1. På dom j*vlarna bara! På dom!

    SvaraRadera
  2. På dig också, som inte tipsar mig, ska jag behöva hitta allt själv numera?? :))))

    SvaraRadera
  3. :D

    PS. Hade hoppats att han slog dom istället för att bara skrämmas! Lite för finkänsligt för min smak. Men det blir du väl inte förvånad över...

    SvaraRadera
  4. Nej när det gäller dig blir jag sällan förvånad längre :)

    Och hade det varit svanar typ Gunde och Lennart hade även jag hoppats på blodvite, men nu! Nu när det var några goa vänner tycker jag att sagan känns bra!!

    SvaraRadera
  5. Den är redan fotoshåpp-deflorerad. Förevisas vid lämpligt tillfälle. (tex den 11:e november) Moahahaha!

    SvaraRadera
  6. Ja, vad är det för konstigt med det? Sushi-SM - finns det bättre tillfällen??

    SvaraRadera
  7. Skulle vara ett Sushigille då??

    SvaraRadera