27 oktober 2008

Dagens Otroliga

Nu ska jag inte ropa hej ...
Vi är inte över hela isen än.
Men.
Just i samma ögonblick som jag får min första kalla.
Plingar det till på Gålvajer.
Vajert sa jag!
HVi gjorde första målet!
Vi tog ledningen med 1-0.
Det har inte hänt på hela säsongen.
6:35 in i andra perioden.
Skriv in det i historiska boken.
Lägg till Johan Davidsson.

Uppdaterat 20:41
Enligt den rosa matchbloggen ...
Målskytt David Fredriksson??
Oavsett.
Vi leder efter den andra.
Sa jag 1-0??

Uppdaterat 21:08
1-1 efter ordinarie.
Ett fall framåt.
Trots allt.
Nej.
Nej.
För just i detta nu.
2-1 till HV
Wunderbaumalainen.
Vi slår LHC i "Hall dö chocolate".
Känns lika underbart som i finalserien.
Trots att han Karlsson lämnat Titanic!!

Sa jag 2-1?
I förlängningen ...

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

  1. Japp helt CoCo, choglad man blir =)

    SvaraRadera
  2. Aldrig har lösgodis från Cloetta smakat bättre!!

    SvaraRadera