25 november 2008

Dagens Bandykaffe

Imorgon onsdag.
På Kullen.
Vetlanda BK vs. Örebro SK.
Två klassiskt gula lag ...


Ser ni kaffet?
Därav rubriken.
Gratis kaffe.
Det borde locka smålänningar.
Gratis!!
Och du konsthandlarn.
Då räcker det med att ta med konjaken ...
Sa jag wunderbaumalainen??

Bandyn då?
Resultatet.
Tipset ...??
Att vi vinner tar jag för givet.
Örebro ska inte skaka hemmalaget.
Trots han Knutsson!!
Skulle kunna tänka mig att ...
.. Holger "lö Spiker" Ljung får annonsera sju hemmamål!
Edlund gör tre, Löfstedt 2, Bergwall och B. Einarsson 1 var.
Örebro orkar med 3.
7-3 till VeBeKååååå.

Söderman inför
Svedbom inför

Andra bloggar om: , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Kan tro att det blir 5-5!! Men mitt tips är 6-2 till de gule!!

    SvaraRadera
  2. Skulle inte förvåna mig om det nu blev 5-5 :))

    SvaraRadera
  3. Va? Har ni inte numret till Saida? 07975!

    Matchen sluta 6-1. Löken och Edlund gör målen.

    Pga gratis kaffe osv så kommer hela 895

    SvaraRadera
  4. dan:
    07975?
    Det ör ju numret till Lisas massageinstitut??
    Ditt tips?
    Du är rätt på det men helt fel ute!
    Ute kan det nog bli som du tippar en typ 893 stycken, gratis kaffe borde locka även några bänknötare som vill se på riktig bandy :)

    SvaraRadera
  5. Sa jag att din blogg æven læses i Norge? Sa jag att nær man pratar om klassiskt gula lag tænker man æven på ett annat. Ett Hælsingelag och då menar jag inte Ljusdal.
    Sa jag Norge?
    Josephson kænd i hela norden.

    SvaraRadera
  6. hanebo:
    Enligt mina välunderrättade källor på Försvaret, läses min blogg i alla bandyländer med aktning!!
    Josephzohn känd i hela bandyvärlden :).

    Enligt mina välunderrättade bandykällor i Katrineholm, finns det endast två klassiska gula lag, som ikväll dessutom möts på Tjustkulle.
    Ryktena säger att "Avbytarbänken" spelade några matcher i en hyfsat vacker gul färg, men då protesterade alla fult blåklädda medborgare i hålan.

    Hälsingland??
    Hört talas om!
    Norr om Uppsala va?
    Norr om bandygränsen!

    SvaraRadera