14 november 2008

Dagens Jämtin

Trodde det var klart.
Liksom i princip va!!
Så skriver han på för LHC.
Hur kommer det sig.
Sportchefen han Stillman säger till den blåa sidan:
"Vi hade gärna sett Andreas i HV71, men av olika anledningar valde han en annan förening"



Detta ska bli intressant att följa!
Vilka är de olika anledningarna?
Jämtin har ju själv sagt att HV är den enda klubben?
Snacka om Silly Season!
Silly Season med två stora S ...
Hrmf!

Är säker på att han raggmunken kommer med nåt matnyttigt :)
Eller hon Therese!

Tillsvidare ... Jnytt


Andra bloggar om: , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Vad ända in i glödheta....?! Jämtin blev jämtut. LHC pröjsar mer förstås.

    SvaraRadera
  2. Jämtut :))
    Tillåt mig småle i all bedrövelse!
    Pengar, ständigt dessa pengar, om det nu är det, vi får se vad HV-bloggarna kan gräva fram!!

    SvaraRadera
  3. Jag tror att det var Ploppen som avgjorde varför det blev Chokladhallen....

    SvaraRadera
  4. Jag trodde han valde efter Center??

    SvaraRadera
  5. Satt som en taskspark, Välja LHC före HV ofattbart.
    Anledning kanske pengar eller att han inte vill spela i 3-4 femman.
    Kanske var inte HV´s sportchef tillräckligt på hugget. Spekulationerna är många.
    Men en sak är säker det är fördj*vligt

    SvaraRadera
  6. En taskspark och en taskspark känns i hockey.
    Just det med kedjan var det jag tänkte på när jag skrev att han valde efter Center!!
    Från hatobjekt till lilla älsklingen.
    bland chokladanhängarna.
    Ibland går det fort i svängarna!

    SvaraRadera