23 november 2008

Dagens Sugarbabe

Sugarbabe Nattvarden


Andra bloggar om: , , , , ,

10 kommentarer:

  1. Nu ligger (eller står) hon illa till på vissa sätt! Han da V var ändå blygsam i detta avseende! Hoppas sockerflickan har andra vänner?

    SvaraRadera
  2. 2 poster på två dagar! Har du gått i ide eller har du drabbats av någon tropisk bandysjuka?

    SvaraRadera
  3. anonym:
    Va??

    pef:
    Va??
    Har jag??
    Bara två??
    En per dag??
    Huvva, huvva ...

    SvaraRadera
  4. Men nu förstår jag. Det är konstigheter på gång. Jobba på bara.

    SvaraRadera
  5. pef:
    Det blir alltid värre framåt natten och idéerna kommer alltid sent ..
    Jag gör det, jag jobbar på ..
    Tar en break nu med ett kort besök på syltan!!

    SvaraRadera
  6. Det är du säkert värd - så här i kristider ;)

    wv: hemet
    Sätt mig på hemet! Gör det du. Sätt mig på hemet bara!

    SvaraRadera
  7. En bra sylta är som det bästa vardagsrum, jag sätter dig gärna på hemmet, men jag sitter hellre här :)

    SvaraRadera
  8. Den här perioden på året är man väl som segast? Man önskar bara en transport 3-4 månader framåt. ....Undra om färdtjänst kan fixa...

    SvaraRadera
  9. Gammalgåsen har förmodligen mycket att tänka på inför advent, lucia och hela juleriet? Pepparkakshus ljus och syltor?
    Borde inte dessa ceremonier avskaffas? Man kan väl inte bara stå och stampa på samma fläck i eviga tider.......! Kan inte du ordna det?
    Några mattips inför helgerna:
    http://runeberg.org/husmans/08.html

    SvaraRadera
  10. kennetH:
    Lusten och inspirationen finns på andra sidan vetlandabäcken ..

    jagigen:
    Du igen??
    Helt med.
    Avskaffa allt, framför allt gåsagillet!!
    Mattips till jul?
    Vad är det för fel på pizza?
    Eller en kokt med bröd.

    SvaraRadera