28 november 2008

Dagens Wunderbaumabandyresultatalainen

Man uppdaterar Engströms liverapportering.
Man tror det är sista gången.
Västerås har tre man utvisade.
Men vi skapar inget.
Det är bara sekunder kvar!
Övertygad om att VSK klarar 2-2.
Tyvärr ...
Men okej.
En F5 till ...



Sa jag rättvist?
Rättvist, sa Bill.
Rättvist, sa Bull.
Rättvist var ordet.
Läs han Engströms rapportering.
Då fattar du vad rättvisa är!

Sa jag tack.
Tack till alla gulingar!
Suveränt jobbat!
Tack till han Engström.
Suveränt jobbat!

Wunderbaum.
Wunderbaumalainen.
Wunderbaumabandyresultatalainen.
Klaswunderlich!!

Andra bloggar om: , , , , ,

7 kommentarer:

  1. Vill bara släppa lite (f)is. Varför tysnade nystanen i kväll mitt på blanka fedagsaftonen? Tjo och tjim i kapernaum sa de va! Ja jädrans .... va ni spelade bra!

    SvaraRadera
  2. åsa-nisse:
    Ikväll får du släppa både det ena och det andra!
    Varför tystnade??
    Tystnade??
    Du måste bo på fel sida om Brahegatan :)!!
    Vi är bäst!!

    SvaraRadera
  3. Nä bäst e ni inte, men bra.
    Kul att man har rätt för ovanlighetens skull.
    Grattis.

    SvaraRadera
  4. ///:
    Ni förlorar mot Dynamo, vi vinner över VSK, vilka ni förlorat mot, alltså vi är bäst ...
    Jötäjm concombre haché!!

    SvaraRadera
  5. Sa jag inte det? Att ni skulle vinna mot gurkorna ähum... eller hur sa jag egentligen?
    Nåväl jag måste väl gratulera. Nu måste Broberg spøa Sirius med några mål før att vi ska få tillbaka vår fjärdeplats.

    SvaraRadera
  6. Färdigdiskat och vem tippade en minisensation i siffror innan matchstart?

    SvaraRadera
  7. hanebo:
    Efter en sådan här underbar bandyafton unnar jag tom Broberg att vinna :)
    Men att du skulle ha sagt att VI skulle vinna, tror väl inte ens norrmännen på!!

    broder:
    Färdigdiskat??
    Min då??
    Har du kollat i mitt kök?

    Du tippade en minisensation, men nära har vi aldrig räknat!!

    SvaraRadera