18 december 2008

Dagens Bandytips


Äntligen rullar nystanet igen.
Äntligen rullar nystanet på Kullen igen.
Vilken bandyafton det kan bli!
Vi möter bottenlaget Gripens BK.
VBK och sponsorerna bjuder på entrén!

Skulle inte gratis inträda vara skäl nog ...
Tjustkulleredaktionen listar fler skäl ...

Så till tipset.
Analysen är klar.
Vetlanda måste vinna.
Vetlanda borde vinna.
Vetlanda vinner med 6-3.

Sa jag det?
Sa jag att han Jacobsson läser min blogg!
Det måste han göra ...
För nu är äntligen Christoffer Edlund med i landslagstruppen!!

Att "Skorven" och Marcus Bergwall är det.
Sa jag självklart!!
Just nu är dom 25.
Efter gallringen ska dom vara 18.
Tar för givet att de tre gula är med bland dom 18!!

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Broberg - Västerås 3-5
    Vänersborg - Hammarby 2-6
    Sirius - Sandviken 3-6
    Vetlanda - Gripen 6-2
    Villa Lidköping - Motala 5-2
    Örebro - Bollnäs 3-4

    Göran, kan du googla fram när VBK senast hade tre pjäser med i landslagstruppen?

    SvaraRadera
  2. dan:
    6-2 .. antaget, dom andra matcherna bryr jag mig inte om!!

    Jag.
    Googla.
    Kan inte du göra det :)???

    SvaraRadera