26 december 2008

Dagens Otub

You Tube har avslutat mitt konto??
600 videosnuttar är borta.
Åsa-Nisse, Bröderna Volt, Bobby Aro ...
För att inte tala om över 100 bandygodbitar.
Dom har spolat isen :)))
Hrmf!

Lite märkligt känns det.
Fick ett mail.
"Vi har removat "Johnny Thunderbird och hans Rockande gås"!!
Men inte en rad om att dom tagit bort hela mig :-)??

Har självklart överklagat.
Men?
Är det någon som tror på ett liv efter detta??

Sa jag de?
Sa jag att han Grandprixxen råkat ut för detsamma.
Samma dag??

Nytt konto?
Ny användare??
Vet inte?
Vi får se om gåsen orkar ... :)


Läs även andra bloggares åsikter om ,

10 kommentarer:

  1. Huvvalainen!!! :(((
    Det hände ju iofs för länge sedan också, men inte hade jag så mycket eget upplagt... Jag antar att det här är ett led i musikupprensningen som man kunnat höra om i media. Bröderna Volt och andra stornamn... ;) Kanske du skulle satsa på någon annan service framöver. DailyMotion (det franska alternativet). Vive la liberté... eller nåt.
    Grattis till bändysegern och god fortsättningalainen.

    SvaraRadera
  2. ...missade ett "mig" i den första meningen. :)

    SvaraRadera
  3. Får avvakta mina protester innan beslut tages, tycker att om agerat lite väl drastiskt..en video av typ 600 ..
    Men sen om dom inte backar (känner du hotets vindar :), får det väl bli Daily eller något annat, för visst är världen värd, bröder, Bobby Aro, Åsa-Nisse, Helmer Bryd .... för att inte tala om alla reklamfilmer!!!!

    SvaraRadera
  4. Själv hade jag tur när man slog på tv:n av misstag. Vad fick man se, Mosebacke monarki. Minnenas television, och det kommer mer på söndag. Huvvalainen.

    SvaraRadera
  5. kenneth:
    Jo jag såg det också, var även en del igår!!
    Men tyvärr, ingen inspelningsmöjlighet hos den gamle ...
    Älskar scenen med skid- och skridskoåkarna :)))

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Eländes elände ...
    Hmmm ... en annan har en Roddan låt som bakgrund, men det jagas väl inte?

    SvaraRadera
  8. Fy Fan, va skitnödigt gjort.

    SvaraRadera
  9. PS. klart som F*n du orkar, ständigt denna gås och hans babe =)

    SvaraRadera
  10. ///:
    Roddan?
    Andersson?? :))

    munken:
    Skitonödigt, skitnödigt, sa han så det ekade nere i fjölet!!

    En gång till???
    Å så gör man ett nytt misstag!???

    SvaraRadera