26 december 2008

Dagens Tipspromenad/Åsa-Nisse (2)

Även denna morgon.
"Nollan" runt ...
Idag förgylldes promenaden ett antal tipspromenadsfrågor???
Och vilka härliga frågor sen :)
Nummer 6 var i enklaste laget :-)

Sa jag det?
Sa jag Täby??
Nä ... inte fan sa jag Täby!!
Inte fan anordnar man sådan här fina promenader i Täby.
Täby hahahaha ...
Precis som om Täby skulle ha något att göra med Åsa-Nisse!!
Det är bara han Nordqvist som tror det.
".. som spelades in i Skirö"
Författare Nordqvist!!
Sa jag grundlurad.

Detta mina damer och herrar ...
Detta är Vetlanda.
Detta är Knohult ...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. På A svarar jag Bertil Boo och på B svarar jag Stockholmaren.

    SvaraRadera
  2. anna nyman:
    Rätt på båda, priset hämtas ut på Posten i Skirö!

    SvaraRadera