29 december 2008

Dagens Webbkamera



Typ klockan 14:00 ...

Andra bloggar om: , , ,

8 kommentarer:

  1. Jag tänker då f*n inte sitta som ett får och invänta och beskåda Herr Js ankomst till Gotlands stift men att önska honom en trevlig vistelse det kan jag gott.

    SvaraRadera
  2. Ja det kan man gott göra, men någon röd matta blir det absolut inte. Det står en rödbrun traktor och väntar för vidare transport enligt webcam.

    SvaraRadera
  3. Haha! Kör Dazzologen till gödselstacken! (Nej inte den i Ugglebo)

    SvaraRadera
  4. Utav någon anledning står det Söderhamn när jag går in på din blogg. Detta är dock helt fel. Jag besöker oftast din blogg från metropolen Hanebo socken. Den enda platsen i Sverige som snart har en stor staty på djävulen Hin håle himself i vår rondell. Spelandes fiol för Hambodansare tills det bara återstår skelett av dem. Hanebo....en djävulskt fin plats.

    SvaraRadera
  5. Jag som trodde du skulle till Skottland...

    SvaraRadera
  6. Jag börjar tro att han J inte kom fram. Traktorn står kvar... När börjar man helikopteravsöka Östersjön?

    SvaraRadera
  7. Vet inte själv (såg när båten ankom på tv). Men jag läste en artikel i gårdagens kvällspress. Verkar som att det handlar om GJ. Något om strul i Visby och stort tumult. Jag har kompisar inom mediamaffian som berättar alles snart. Fruntimmer inblandade, och jakt på förhistoriska hus? Förmodligen handlar det om pengar och sweddass, mer vill jag inte säga. Jag kör krypterat numera (kod 123987_arse).

    SvaraRadera
  8. pef/kenneth/pef:
    Tack.
    Jag kom fram, jag levde, jag frös, året gick ett nytt kom och hur jag än vände och vred på kameran, så var gödselstacken mitt i vägen!!

    hanebo:
    Allt beror på att jag har installerat ett filter ... et hanebo-no-filter :)
    Är det han Lindström som tillverkat Hin Håle :))

    broder:
    Skottland??
    Moi??

    anna onyman:
    Bara så att du vet, GJ står för något helt annat än undertecknad på Gotland ...

    SvaraRadera