26 december 2008

Dagens Wunderbaumaannandagsbandyalainen

4-2 mot Motala på bortaplan.
Underbart.
Tveksam inledning.
Motala ledde med 1-0 i paus
Men sen ...
Sen vaknade vi till.
Framförallt han Edlund!
Christoffer Edlund.
Han gör tre mål i andra.
PG gör det fjärde.
Löfstedt och P Einarsson motorspelade!!


Härligt, härligt!

Sirius slår Hammarby på Zinken.
Sa jag härligt!!
Viktor Broberg gör även han 3 mål.

Just nu direktsänds Bollnäs vs. Edsbyn.
Inte speciellt kul ...
Sa jag kul?
Tror inte det.
Inte om man tänker på Radiosporten.
Lyssnade på dom innan TV-sändningen.
Vilket resulterade i ett mail till den ytterst ...
"Tack snälla Radiosporten, har nu lyssnat på eran sändning och EN gång nämnde ni matchen Motala vs. Vetlanda, EN GÅNG och det får man väl vara nöjd över...
Sa jag EN GÅNG.
Bara så att ni vet, vi är några som gillar bandy och som INTE bara är intresserad av Zinken, Hammarby och Sirius.
Nu börjar TV-sändningen så nu lämnar jag Radiosporten, kanske för gott.
Jävla ...!!
//han josephzohn"


Å ena bandysidan.
Efter 4-2 så ...
.. skiter man i både tidiga semlor och en bedrövlig Radiosport!!

Tack VBK.
Tack Viktor Broberg ...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

6 kommentarer:

  1. En inte fullt så Wunderbaum nyhet är att de har klappat igen din kanal på YouTube.

    SvaraRadera
  2. Va fan sysslar dom med?
    Jag fick ett mail om att man tagit bort den rockande gåsen men inte ett ljud om att hela jag var borta :))
    Godbye dear tuben, good bye ...
    Jag finns inte mer ...
    Sa jag snöpligt!!
    Hur fasen kommer man i kontakt med den ytterst ansvarige, hur klagar man???
    Kan man överklaga??
    Ett fel och man är borta??
    Sa jag FRA

    SvaraRadera
  3. Gäss baby,
    one strike and you're out.

    Tyvärr går det inte att klaga.
    FRA är ju en hostnig i jämförelse, de övervakar ju bara.

    Wärner Musik snor ju en in på bara skinnet.
    Vad fan har dina reklamfilmer för Cloetta med dom att göra?
    Bröderna Volt är väl inte styrda av dessa profithungriga musikbossar?

    Här ska olydnas civilt. På nåt sätt ska jag protestera eller åtminstone se till att jag snuvar dom på några dollar.
    En video med Wärner Musik på dass kanske? HA!

    Tungt, GJ. Du hade ju en och annan video du med...

    SvaraRadera
  4. Nu är det ju såhär (med värsta Carl Bildt rösten) att jag låg och
    drömde att man fick sätta ihop sin egen Bomb på det
    statliga svenska spel äntligen och att de hade fått tummen ur på
    oddsen med så det var spelvärt, sen vaknade jag och såg att det inte
    var varken bandy eller NHL med några nytänkande odds: "Joo du, de e väl bare å vänta
    de och hoppas de inte blir i evinnerliga tider å elände, du Klabbarpan du."

    ...sa Nesse
    Jultacksrim.

    Be well,
    LPWJ

    SvaraRadera
  5. prixxen1963:)
    Jag har kryssat runt ch kryssat i en vansinningt massa rutor på tubsajtens helpsidor, men tror självklart inte att det hjälper...
    Jag har dassen du har Warners musik, jag är med på allt :)

    Reklamfilmerna
    Hrmf.
    Tänkte inte på dom ...
    Alla kontakter.
    Hrmf!!

    lpwj:
    Tack för omtanken!!

    SvaraRadera
  6. lpwj:
    Och vilket julrim.
    Jag är med igen.
    Det verkar bara vara på tuben som jag är borta :)
    TACK!!!

    SvaraRadera